Pancakes

Nu har jag äntligen fått mina pannkakor som jag längtat efter så länge. Pappa fixade dem till mig nu ikväll, så nu är jag lite för mätt.

Vilket jäkla mysigt väder det varit idag. Jag hade änna ledsnat lite på solen och värmen, framförallt på kvällarna när man vill sova och inte ligga och vrida sig av värmeslag. Tog faktiskt sovmorgon till halv elva idag och sen den första riktiga frukosten i soffan. L åkte till stan och hämtade de sista tapeterna till hallen som kommit och jag började röja upp bland kläderna som jag hämtade i lägenheten igår. Lite skulle till byrån i sovrummet, lite till våran "gå-in-garderob" (skulle egentligen skrivit det så häftigt på engelska men kom in på hur garderob stavades), och lite till en annan garderob.

Efter lunch var det dags för sista träffen med föräldragruppen. Idag var det en psykolog som pratade i två timmar, men det var roligt och intressant ändå. Känns konstigt att tänka att nästa gång vi träffas har alla varsin liten bebis med sig. Idag var alla dock tjocka och less på att vara osmidiga, så det känns ändå rätt så skönt att veta att vi snart är framme vid målet.

Blev en sväng upp till lägenheten igen för att hämta ännu mer grejer. In på ICA för att köpa ett halsband till Leija eftersom den lilla tokan så smått börjat vara ute. Hon kissade till och med i rabatten! Annars brukar hon få panik när hon blir nödig och bara ska in på lådan.

Ska hemåt till lilla familjen nu, Godzilla är ju också på plats i huset nu. Lite trött och tagen är hon, men det är inte så konstigt vid en flytt. Hon hämtar sig nog snart :)

Ha det finemang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar