Gnälldag nr 2

Det är en trött morsa som skriver. Liam har varit svår hela dagen, gnällig och svår att roa. Snoret rinner så antingen är det tänder på G eller så mår han helt enkelt kass av en förkylning.

Vi åkte i alla fall iväg på babycafet, och är så glad över det. Barnen hade så roligt, stora leenden hela sångstunden igenom och sen fikade alla bebisar lite smörgåsrån medan mammorna hade trevligt :)

Drog hemåt för att Mata lilleman och lite vila, men det var bara jag som somnade. Han tyckte la jag var tråkig, för han väckte mig ganska snart.

Tog en promenad och fixade lite i trädgården i väntan på pappa, som kom och promenerade lite till med oss samt åt pannkakor.

Har badat killekalle här nu så han sover i min famn. Ska lägga honom i sin säng så ska banne mig jag lägga mig jag med.

Godnatt!

(slänger in en bild på liam när han ålar/kryper! Dock går det bara baklänges ännu :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar