Överraskande sambo

Min sambo är inte den som överraskar. Man blir liksom förvånad när han köper en chokladbit till mig som present. Det gör mig inte så mycket, han är go ändå. Häromdagen däremot, bad han om att få titta på min förlovningsring. Tänkte inte direkt på varför, kanske skulle han jämföra med sin egen, hur sliten den var eller nåt. Sen slog det mig: Herregud, tänk om han planerar ett frieri? Vad ska man svara? Ne fy sjutton, det vågade jag inte tänka på. Sen igår ville han ha min ring IGEN och jag tänkte vad fan, But why?

Men nu har det framkommit att han hat beställt nya ringar till oss! Så snart sitter en ny, fin ring på mitt finger. I mindre storlek, så den sitter mer säkert än guldringen. Linus hade fått gå ner 4 (?!) storlekar på sin ring. Den faller ju av hela tiden. De nya blir i Titan. Han har beställt släta, men vill jag senare kan jag välja sten och sånt fint själv.

Glad tjej! <3

3 kommentarer:

  1. Nej va roligt:) blir as fint
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så gulligt utav honom:)

    Om det ändå vore en tjej som hade spridit det, men nu är det en kille!? trodde inte dom höll på med sånt faktiskt, men man slutar aldrig att förvånas..

    SvaraRadera