Deal!

God kväll!
Vilken bra dag vi haft (jösses, positiv tjej det här). Klockan 05 vaknade Liam för typ tredje morgonen i rad. Han fick lägga sig mellan oss så somnade han så gott igen till 07. Det var en trött mamma som gick in i duschen för att vakna till. Med frukost i både mor och sons mage åkte vi till Hanna och rajo (ne, hon är inte ihop med någon italienare eller spanjor, rajo är hennes stora hund som är lika gammal som Liam). Regnet öste ner i Vinninga, men hos dom bort i Eggby sken solen och var jättevarmt! Tog oss en rejäl promenad i skidspåret, helt sjuka backar med tung barnvagn! MEN muskler vill vi ju ha mer av så. Sen åt vi räkmackor medan Liam hade massor att berätta för tant Hanna. Hon hade även gjort cupcakes som avnjöts med kaffe. Hon vet vad jag gillar, den tjejen. Sen åkte vi hemåt framåt 14-tiden. Liam och jag kröp ner i sängen och somnade direkt här hemma. Linus kom hem så när vi klev upp var maten klar. Sambal oelek-kyckling med ris och hericut vairtes. Så gott. Han drog till stan för att greja med vadå? Jo BILEN såklart, och Jag tog med lilleman ut på en duggregnig promenad. Sen fick han duscha med sin pappa som sen nattade honom. Utan problem. Helt otroligt, men så bra!

Var ju så ovanligt hockey på tv ikväll, men efter att jag fått se Outsiders om gamla finska haggor som drar till Gambia för att köpa sex av tonåringar, så fick Linus se hockey. Med överenskommelsen att jag skulle få rygg- och hårmassage. Det var väl en bra deal?! :)

Imorn - dejt med mammor och bebisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar