Ett sent inlägg idag igen, satt uppe och kollade på hela Lets Dance faktiskt, första gången på länge. Choklad, chips och te, det var kvalitetstid det :)

Liam väckte mig klockan 07, sov hela natten i sin egen säng!! Utan att ha behövt hjälp att somna om under hela natten, helt otroligt! Men när han sover så gott så kan en annan såklart inte somna! Gick upp allihop och åt frukost tillsammans, inte ofta det händer heller. Liam och jag tog en promenad och när han sen låg ute och vilade passade Linus och jag på att städa! Damma lite lätt, dammsuga, tvätta, våttorka samt körde en diskmaskin. Så skönt att då hjälp med det så det kunde bli gjort under så kort tid!

Liam vaknade och åt lite gröt, sen tog vi en sväng till Skara och handlade lite mat. Det blev kycklingsallad till lunch, så otroligt gott. Sen sov vi allihop. Linus åkte till jobbet och vi andra sov vidare till nästan 16-tiden! Vaknade till och tog mellanmål, Liam fick prova en persiko/mango-risgröt, superbra mellanmål. Han stod sig på det ända fram till kvällsgröten!

Regnet föll stadigt så vi hade ingenting att hitta på. Så vi tog en tripp till mitt jobb i Götene och hälsade på! Så roligt att bli så välkomnade av både boende och personal. Kommer verkligen sakna varenda kotte där när jag börjar mitt nya jobb sen! Liam charmade både tant som gubbe <3

Gröt till lilleman, kycklingsallad igen till mamman och sen kvällsbad, lek och amning så var det godnatt för unge herrn sen. Ja, så lätt var det inte. Han försökte klättra ur spjälsängen ett antal gånger innan han gav upp mot tröttheten.

Så alltså, på hela dagen ammade jag vid 07 då han vaknade samt vid 19:30, före sänggående. Och han har inte klagat eller visat att han är i nåt större behov av det mer än såhär. Känns BRA!

Nu måste jag sova! Godnattkram!

1 kommentar:

  1. Låter underbart! Du är så värd lite extra vila och den härliga familj som du nu beskriver. Så glad för din skull! Kram

    SvaraRadera