Helgen

Nu är det många dagar sen jag skrev här, men jag har faktiskt inte haft någon lust alls att ta fram datorn. Nu har jag dock lite tid över på jobbet och passar på. Ville inte gärna sitta inne på rasten när solen sken så gött.

Helgen då.

Fredag:
Var ute hos mamma och pappa på Kålland och hälsade på. Åkte därifrån på eftermiddagen, åt mat och la mig och sov en stund eftersom min huvudvärk var jävulsk. Vaknade efter en stund och åkte till Hällekis med Linus där vi mötte upp Hanna och Koffe. Gick nattvandringen i det fina vädret. Stannade för en glass vid utkikstornet och en korv lite längre bort. Kom i mål runt 23:30 och åkte hem för en dusch innan vi somnade.

Lördag:
Gick upp i någorlunda tid och åt en liten frukost. Begav oss fram till stan och kollade lite i affärer. Både Linus och jag hittade faktiskt kläder som vi inhandlade. Blev syrsor och kattsand på Zoo. Tog sen en frukost på Söderströms innan vi åkte hem igen. Jag åkte ut och la mig på Djurgårdsudde och solade lite. Linus och Leija kom senare och sällskapade en stund. Hälsade på ute i stugan igen på vägen tillbaka. På kvällen var det cruising i stan, så syrran och jag gick framåt, tog en glass på Birgers och satt sen vid torget och kollade alla bilar. Vilken sjuk tur med vädret, kunde ju inte bli bättre. När det blev lite för kallt åkte vi ut till mamma och pappa (igen :)) och kvällsfikade lite innan vi åkte hem, trötta och slitna :)

Söndag:
Jobb. Imorgon jobbar jag sista passet. Känns konstigt att gå på semester. Men ska samtidigt bli förjävla skönt. :D

Imorgon blir det jobb 10:30-20:00. Linus ska köra lastbil till Tumba, så han kommer nog inte hem förrän sent på kvällen eller på natten. Så det blir nog lugnt imorgon kväll. Sen på tisdag ska vi tillbringa en ledig dag i Göteborg. Ser väldigt mycket fram emot den dagen! Hoppas på att få hitta lite snygga kläder och skor också, är i stort behov just nu!!

Ha en fin kväll.

1 kommentar:

  1. Åh semester! Då har du massa tid över att leka med mig! =)
    Kraaaaam

    SvaraRadera