V.30

Linus tog ett par magbilder häromdagen. Idag är det V.29+4, och det börjar faktiskt kännas lite jobbigt. Det sträcker och spänner i skinnet, trycker uppåt bröstkorgen ibland så det är svårt att äta, revbenen får sig ett par rejäla stötar ibland och jag är trött, så sjukt trött. MEN. Jag kan fortfarande träna och röra på mig, så jag gnäller inte.


Känner mig inte fin för fem öre, man blir liksom aldrig nöjd, hur man än bär sig åt. Att handla kläder känns bara tråkigt, det man vill köpa passar ju ändå inte. Men det blir väl desto roligare sen när man kan börja gå i vanliga kläder igen. Ne, det enda jag känner är ett stort USCH. Har man inte varit särskilt nöjd med sin kropp innan en graviditet är det definitivt inte annorlunda när man blir stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar