Linus har somnat, Godzilla sover sen länge, Leija ligger och snuttar i "sin" spjälsäng intill mig och jag är trött. Dock har jag ett troll i magen som inte är lika trött utan utövar istället någon sorts gympapass. Mina kära ben verkar också vilja gå på pass eftersom de kliar och kryper.

Men vad gör det? Har haft en underbar dag. Upp tidigt, frulle och dusch. Körde nya bilen (mer om den en annen dag) till Vara där jag lekte med Lisa. Glass på Hanssons (Birgers, släng dig i väggen!!), kik i lite små affärer och Minigolf. Trodde aldrig jag kunde vara så dålig på det...

Hem, laga mat och städa lägenheten. Linus kom från jobbet och Sara plingade på dörren. Drog iväg och plockade jordgubbar i Truve och sen hem för lite mellanmål. Hon drog nämligen med mig till gymmet!! Promenad dit och hem, men där uppe blev det lugnt för min del. Stod mest och tittade avundsjukt på Sara som var så stark... Hem för en dusch, iväg och handlade kvällsmat med sambo, äta och sen äta mer. Köpte nämligen choklad som jag hade till jordgubbarna och te. :)

Godnatt!! Upp tidigt imorgon!

1 kommentar:

  1. Du var oxå jätteduktig =) Har träningsvärk idag, nice! Har gjort chokladrulltårta med marsán- och jordgubbsfyllning...Resten får nog frysar in för att kunna göra svalkande goa smoothies/milkshakes i sommar!

    SvaraRadera