Sparkar och slag

URSÄKTA USEL KVALITET!!

Kanske är ni som Linus och inte ser sparkarna, men om man vet hur och var man ska titta så ser man min hårt utsatta högersida. Lägger mest upp videon för min egen skull (om den ens fungerar) så jag har något att titta tillbaka på. Kommer troligen sakna stunderna när man bara kan ligga och titta på magen och vad som händer inuti sen när det slutar röra sig där inne. 

Idag har det varit en bra dag. Gick upp runt 09:30, fixade frukost och cyklade iväg till Sara. Där var även Lisa. Becca och hennes syster Lisa kom också senare, och det blev tårta och sång för Becca som blir 22 den 20 juni. Hon fick ett par paket också. Tack för tårtan Lisa :) Sara hade bakat bröd som vi åt lite av också, väldans gott.

Tog bilen iväg till campingen där vi spelade minigolf. Fasen vad kul det var, har aldrig spelat där men det får bli fler gånger. Lisa körde oss tillbaka till Sara, så lämnade hon oss eftersom hon hade jobb att åka till. Jag begav mig hemåt för att äta lite lunch med L och begav mig sen tillbaka till tjejerna som då cyklat fram till stan. Gick lite på rean och handlade två tröjor till mig själv. Cyklade tillbaka till Sara och satt lite på innergården och bara pratade. Så kul att träffa hela gamla tjejgänget som hållit ihop sen vi började skolan när vi var 6 år. <3

Tack för idag! :)

2 kommentarer:

  1. Så mysigt när det sparkar så!! Saknar allt min stora mage haha. Så nu ska jag också kolla på sparkfilmer :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Vad roligt :) Ja det är alltid skoj att följa andra som är i samma vecka eller i närheten :D

    SvaraRadera