Struuuul

Försöker lägga upp några inlägg med bilder, men bilduppladdningsverktyget verkar strula, så det funkar inte alls. Får bli ett bildlöst inlägg istället sålänge.

Har precis käkat lite mat här hemma. Det fick bli laxfilé med färskpotatis, hollandaisesås (stavning på det tro??) och en röra av färska champinjoner och thai-sweetchili. Unnade mig en marsglass efter maten. Inte fy skam...

Tvingade mig upp imorse klockan 9 eftersom Sara och jag bestämt träff på gymmet halv elva. Frukost och sen cyklade jag iväg, men det blev ett kort pass eftersom vi var lika sega båda två. Cyklade hem igen och självklart kom en störtskur på vägen. Slängde i mig lite vattenmelon och en banan innan Sara kom och hämtade upp mig. Åkte till Truve och plockade jordgubbar, eftersom Linus hade beställt det. Jädra snäll flickvän jag är. :)

Ne fy tusan vad seg jag är. Ska vila lite innan Linus kommer hem. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar