Ååååaaarghh.

Finns det något lyckopiller man kan ta som gör en glad, obrydd och får en att se framåt utan att tänka på allt krångel runt omkring? Ett piller som gör att folks lögner åker in i det ena örat och ut genom det andra, utan att göra något illa på vägen där emellan?

Ångest för att gå och lägga sig, allt kommer ikapp och håller en vaken. Ilska och sån sjuk besvikelse - hur kunde du göra såhär?! Jag kommer inte vidare, står i skiten som bara gör mig arg och ledsen, varenda dag. Jag är arg på dig, det du gör, det du gjort. Jag är arg på vardagen, sättet jag är på och hur jag mår.

Åh, vad jag vill att något ska hända - nu! Jag orkar inte känna såhär mer, det är så tråkigt och får gå ut över alla runt omkring mig. Jag vill känna den lyckan jag faktiskt har inom mig, utan att ha ett stort tungt moln över mig.

Ska försöka ta mig igenom denna dagen. Har dock inga planer på vad jag ska göra, men något kul vill jag hitta på... I veckan har jag nog faktiskt inga planer mer än besök hos BM och bankmöte.

Hellre sårad av sanningen
än lycklig av lögnen

1 kommentar: