Fin fredag

Idag har glädjen inombords faktiskt infunnit sig igen, vilket gjort att jag haft en fin dag. Sov dock skitdåligt inatt eftersom kroppen inte ville ligga still, benen var väldans rastlösa. Låg istället och lyssnade på regnet och somnade inte förrän efter 3-tiden.

Gick upp halv nio och ringde Linus för att fråga om han ville komma hem på frukost eftersom han jobbar i stan denna vecka, och det ville han. Kul med lite sällskap. Han drog dock iväg efter en liten stund, men jag skulle ändå iväg. Plockade upp Ramona och begav oss till Hanna låångt ute på landet, nämligen Istrum. Vi tre åkte vidare till Skövde för lite shopping. Fick dock börja som vi brukar med något att äta för att minimera gnället :) Handlade mig i alla fall ett par skor och lite småplock. Köpte med fika så åkte vi hem till Hanna för lite kaffe.

Dukade upp på altanen och när vi hade fått i oss bullarna kom regnet. Även Hannas katt, Jönsson, kom med en tass och bakben i tredubbel storlek ungefär. Man såg liksom två hål in i benet så vi blev livrädda att han blivit ormbiten. Så Hanna, Koffe och Jönsson fick åka till djursjukhuset och Ramona och jag åkte hem till ett regnigt Lidköping.

Är nu hemma hos mamma och pappa (idag igen :)), eftersom jag var hungrig och inte orkade laga mat. Så nu ska vi käka lite hemmagjorda hamburgare. Sen ska jag och Linus ha lite kvalitetstid eftersom han imorgon bitti åker till Norge för att kolla på bilar...

Mycket tacksam för en fin dag. Tack alla ni fina <3

1 kommentar:

  1. jag får också tacka för en fin dag. Har alltid roligt ihop med er :) Synd bara att jönsson alltid vill ha uppmärksamhet :) men nu mår han mycke bättre så det var tur vi åkte in.
    Detta får vi snart göra om igen. ta hand om dig Kram

    SvaraRadera