Helg och semester

Lördag idag. Hade verkligen en fin fredagkväll. Var så opepp och less på allt efter gårdagen med översvämning och det där, men det ändrade sig när jag väl gjort mig i ordning lite och mött upp tjejerna på Ica. Becca, Lisa, Sara och jag inhandlade lite tacogrejer och begav oss hem till mig för att laga mat. Åkte sen till campingen där vi tillsammans med Linus alla vänner spelade minigolf (så gott det gick med alla fulla :)) och bara hade himla trevligt. Verkligen en toppenkväll. Jag var hemma runt kvart i ett och somnade inte förrän efter två nångång när Linus kommit hem.

Tack älskade vänner för en fin kväll. Ni är underbara!

Ska ge min Linus en extra kram när han kommer hem för att han varit så duktig med allt i huset idag. Verkligen hänt massor, och trädgården är så fint i ordning nu efter lite hjälp med häck- och gräsklippning. Så skönt att han nu har semester så man kan lägga tid på vårt projekt.

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej Lina;) måste bara säga de att jag gillar verkligen att följa din mammablogg, o speciellt nu efter att jag själv är gravid, känns bra o kunna gå in på din blogg o läsa om hur du upplever din graviditet o alla de olika känslorna man får! dock är jag ju bara i början av min graviditet så jag har inte fått uppleva mer än illamående än :) men tack ialf för att du delar med dig av din graviditet:)

    SvaraRadera
  2. DU är underbar. Haha, vilket minigolfskaos det var. Jag är förundrad över att ens några kom runt hela banan. Förutom ett hål då, haha. Kul vare! Ses snart igen :) <3

    SvaraRadera
  3. Hej "Anonym".
    Tack, vad roligt att höra! Grattis till din graviditet! Det är alltid kul att läsa andras gravidbloggar, vissa saker känner man igen sig i direkt och andra saker är skönt att själv slippa! :) Det är också alltid roligt att läsa de som ligger lite före en i graviditeten, så man vet lite vad som komma skall :) Lycka till med allt!

    SvaraRadera