Fin dag

Det blev en rätt fin dag idag ändå, men jag verkligen hatar dessa ångestladdade söndagar... Sara och jag cyklade iväg till EM idag och kikade lite möbler. Hittade massa fint, men dock fanns inte de hallmöbler jag ville ha med på rean, så jag lugnar mig. Får ta allt sånt när vi fått huset.

Cyklade hemåt igen, sara åkte vidare till sitt Margaretelund medan jag var i mitt lugna lilla område :) lagade mig lite mat och tog det lugnt tills syrran hämtade mig. Hade nämligen beställt glass och kaffe ute hos mamma och pappa på Kålland. Dock var stämningen lite låg eftersom deras barndomsvän kört ihjäl sig på mc igårkväll. Farligt sånt där alltså...

När jag kom hem handlades lite mat och svärmor var här med en carlings-kasse. Hon hade vari i Skövde med Kajsa och handlat kläder så vi fick varsin tröja. Tack för det :)

Nu ska vi se om jag får sova nåt inatt. Har redan ångest för morgondagen och resten av veckan. Vill inte vara ensam hela dagarna, samidigt som det är det enda jag vill för att slippa vara otrevlig mot folk. Men men.

Godnatt!!

2 kommentarer:

  1. MaHood is the shit ;)
    Du kan få va otrevlig mot mig om du vill, du vet, är härdad från jobbet så kan tat =)

    SvaraRadera
  2. Då bor du hos mig i veckan! Ja e lika otrevlig ja, så då står vi ut me varann! Ja jobbar bara tisdag! Kan bada i poolen, sola, slappa, äta gott. Ta me kissen!

    SvaraRadera