MAAAT

Fick ett galet sug efter kåldolmar av alla maträtter förra veckan och ringde pappa direkt. Så idag är det inbokat, och nu sitter jag här i Källby och tittar på när han fixar detta till mig. Har varit ute en promenad med Ivory, men regnet kom när vi var en liten bit hemifrån så vi sprang hem. Kan väl konstatera att jag har sprungit för sista gången nu innan september, för jädrans vad tungt det kändes. Ont gjorde det också.


<p>F&ouml;r ig&aring;r var det examen p&aring; GBK och Ivory var grym! Fick skitl&auml;ckert diplom :D Nu har hon lite sommarlov s&aring; b&ouml;rjar vi Grundlydnad till h&ouml;sten. &lt;3</p>


Pappa hälsar att hans kåldolmar är av ett högre slag, eller vad han nu sa... av högre rang var det kanske. Eller något sådant. Har käkat nu i alla fall och det satt väldigt fint!! Linus är och grejar med min bil, svetsar avgassystemet eller något sånt. Gud vad jag lyssnar bra på folk...

Ska ge mig ut på en runda med Zäggie nu tror jag.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar