Magbilder V.24+5

Äntligen hade L tagit med sig minneskortet hem så jag kunde ta nya magbilder. Har inte tagit på väldigt länge, vilket känns skittrist eftersom jag ville ha ett album med bilder från varje vecka. Men men. Varsågoda.




Det ser ut som att mina armar har blivit rejält svullna och goa, men så är det inte vad jag vet. Dom har nog alltid varit lite tjocka.

Hur mår jag denna veckan??
Kan inte klaga. Ska verkligen inte klaga. Visst, jag är trött. Men det har jag vant mig vid. Sömnen har blivit bättre. Mina rastlösa ben har jag nog vant mig vid lite, och börjar lära mig koppla bort vid sänggående. Gör mina tåhävningar varje kväll när jag borstar tänderna (och för varje gång jag gör dom blir jag liiite starkare i vaderna, och för varje kväll blir jag stående liite längre med tandborsten i munnen för att uppnå rejäl mjölksyra). Sen blir det en kalldusch för vaderna tills rejäla krampkänslor kommer och då skyndar jag mig till sängen och försöker somna. Helt knäppa kvällsrutiner - men det funkar oftast :)
Magen växer, men vissa dagar känner jag mig riktigt fit, särskilt då jag powerwalkat och sen kör lite styrketräning här hemma. Andra dagar är känslan av att vara stor som ett hus (eller som en sån där som är på TV:n ibland och får komma ur sängen med en brandbil) lagom påtaglig. Men jag är glad så länge jag kan göra vad jag vill, och försöker njuta av varje dag ändå.

Har nu bara tio eller elva arbetspass kvar, vilket känns helt underbart. Mitt humör och tålamod är inte rätt för min arbetsplats, så jag känner att det arbete jag nu utför är inte alls bra. Dessutom tar man åt sig av precis allt, alla fula ord och hårda kommentarer, som sen kommer ut när jag kommer hem. Inte bra. Det är verkligen tur att jag har så underbara arbetskamrater som jag har.

<3

1 kommentar: