Trollet sparkar på

Efter nästan två dagar utan massa sparkar kom det sen igång (dagen vi åkte in och dagen efter). Nu buffar vi varandra, bäsen och jag. Jag buffar, och trollet buffar tillbaka. Sen buffar jag lite på ett annat ställe, och han/hon buffar där med. Mysigt som skam. Nu ligger jag i soffan och fick fem sparkar i rad, boffboffboffboffboff, i högra sidan.

Ni som varit gravida: Sparkade det mycket på just ett speciellt ställe i era magar?? Min högra sida är hårt utsatt med sparkar och slag, och vissa gånger slår det nästan bort vid ryggen och samtidigt mitt fram på magen. Är nåt grymt nyfiken på vad det är för en tok vi har.

Igår gjorde jag sista jobbdagen för tre dar framåt. Åkte direkt ut till sommarstugan när jag slutade, för att grilla med mamma och pappa. Leija fick följa med och undersöka stugan. Hon fick smaka på så mycket gott igår att hon la en liten pizza på hallgolvet imorse.

Måste vila, är galet trött, trots att jag bara varit vaken en och en halv timme :)

Ha en fin söndag!

3 kommentarer:

  1. Åh va myyysigt! vill se lite bilder, är nyfiken på bäsen. Mer mage åt folket!!

    SvaraRadera
  2. Myspys =) Ska vi ha myspys imorn kväll eller tisdag kväll!? :p hör av mig imorn.

    SvaraRadera
  3. Elias sparkade bara på ett o samma ställe när han lagt sig med huvudet neråt. När han fortfarande kunde röra sig runt så sparkade det lite överallt, men när han låg upp och ned sen (dom sista typ 8 veckorna?) så var det mina revben som var favoritstället :P

    SvaraRadera