Mat mat, tjock, godis och mer godis

Idag har varit en bättre dag. Tack vare dig, kanske vi nu kan vända skeppet åt rätt håll? Gäller bara att du förstår så vi kan kämpa tillsammans.

Har varit hos Hanna och Koffe nu ikväll. Åt så min mage nästan sprack. Dom hade gjort jättefin sallad med typ allt i och en stor godisskål fanns på bordet (eller mest i mitt knä...) tack ska ni ha för en mysig kväll.

När jag skrev gjort blev det först hjort och då slog det mig... -ÅH jag är sjukt sugen på en hjortstek!! Fattar ni vad gott. Eller nej! Grillspett från Forshems Gästgiveri med älg, hjort och vildsvin från kinnekulle!! Kommer aldrig kunna somna nu...

Blir la te å starta grillen inatt.....

3 kommentarer:

  1. Hahah du slutar aldrig va sugen på mat?? :)
    Tack själva det var trevligt (som det alltid är) när vi träffas.
    kram

    SvaraRadera
  2. hej hej. vad vacker du är tjock-mock

    SvaraRadera