God morgon, onsdag.

Uuh, ingen rolig morgon. Vaknade vid sju-tiden av en viss katt som bet mig i tårna. Somnade om och vaknade vid halv tio. Redig huvudvärk, så jag låg kvar en stund, men vad hjälpte det? Gick tillslut upp och fixade frukost.

Godzilla har fått mat, men jag har inte sett att hon ätit ännu. Annars verkar hon pigg, hon har gått runt i terrariet och klättrat lite. Jag passade på att tända hos henne när jag var vaken vid 7, ifall hon var kall. Hoppas på att hon börjar äta bara, så jag vet att hon inte har ont i munnen eller så...

Idag är en "ledig" dag, men ska iväg på möte 13.30-16.30. Får se vad som händer innan dess, om jag ska ta mig en promenad kanske. Igår morse gick mamma och jag en långpromenad och sen på kvällen tog jag en löprunda. Dock var det så jäkla kämpigt. Jag hade kommit precis utanför vårt lägenhetsområde när jag blev illpinkenödig. Bara att vända, springa hem, pinka och sen dra iväg igen :) Körde i alla fall den vanliga rundan, men det gick sådär. Sen blev det tacos och vindruvor.

Leija var go igår. Hon tyr sig mycket till mig vissa gånger och ska ligga vid magen och lyssna.



Ha en fin onsdag. Inte samma fina vårväder idag, men temperaturen är kanske okej? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar