Tidsbrist

Oj, så dåligt jag skrivit det senaste. Har dock inte haft varken tid eller lust. Avskyr att sitta vid datorn när jag inte är ensam hemma. Kan många gånger tycka att det är ganska respektlöst rent utsagt, när datorn åker fram när den ena äter, eller man sitter och pratar medan den andre är helt inne i datorn, osv. Hatar det. Därför sitter jag hellre vid datorn och skriver när jag är ensam hemma.

Dock har mina ensamma timmar de senaste dagarna ägnats åt underbara vänner. I måndags var det ett par timmar på jobbet och efter det en super trevlig lunch på Taste med två jobbarkompisar - Hanna och Ramona. Blev sen en date med Sara och efter det lite shopping med Hanna. Sen träffade jag Sara igen i tisdags då det blev mer inhandlat och fikat. Köpte faktiskt tyg så jag fixade nya gardiner i vardagsrummet - bild på det kommer. Nu har det varit jobb i ett par dagar och så även imorgon, men sen är jag ledig! Har tagit ledigt hela lördagen, så lördag till onsdag är jag ledig, superskönt.

Annars är allt bra med mig. Kikar på vår lilla knodd flera gånger om dagen och inser att den nog har fått Linus lilla uppåtnäsa. Sött! <3

Vad tror ni det blir? Tjej eller kille?

Kram

3 kommentarer:

  1. Låter superhärligt, inget tvång att blogga varje dag!
    Alltid lika kul att träffa dig. Ser fram emot tisdag :))

    SvaraRadera
  2. vore kul med en pojk, men tror du får en tös :)

    SvaraRadera
  3. Det ska bli så kul att se er på tisdag! <3

    När jag tänker på er lilla bebis i magen är det liksom omedvetet att jag tänker att det är en tjej. Vet inte varför, det bara känns så. Spännande spännande :)

    <3

    SvaraRadera