Jobba, jobba, jo-obba.

Måndag, och min egentligen sista arbetsdag för detta tre-passet. Klockan ringde 05.10, och det är tur att min sambo är morgonpigg när inte jag är det. Ska då egentligen vara helt ledig i tre dagar, men så är inte fallet. Imorgon ska jag träffa Hanna och Ramona (vi som är kulturombud som det så vackert heter). Ska planera lite inför kommande aktiviteter och förhoppningsvis slänga i oss en fika eller god lunch. (Eller vad säger ni töser, så vi inte blir griniga...:) ) Onsdag är det APG som gäller, avdelningsmöte. Och torsdag är det utbildning på eftermiddagen. Sen är det tre pass som gäller igen, fredag, lördag och söndag.

Ska bege mig mot ICA här nu, tar en liten promenad fram för att handla. Ikväll när jag slutat ska Godzilla få komma ut en bra stund, jag ska tömma hela terrariet på sand och sprita alltihopa (äntligen, som jag har pratat om detta). Det ska alltså egentligen göras var 3:e vecka (!!) men det är sånt jobb, så det blir gjort ungefär två gånger om året eller nåt. Är man noga att städa det annars så är det ju ingen fara ändå. Tanten lever ju än!! :)

Ha en fin måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar