Hemlängtan

Buuhu, idag är ingen rolig dag.
Kom hem från jobbet igårkväll runt 20:30 och satte mig i soffan. Träffade min sambo i typ 20 minuter innan han skulle ut och slarva. Drog fram klockan, så plötsligt blev den jättemycket. Tog en dusch och la mig. Kunde ikke sova. När Linus kom hem vid 02-tiden var jag precis klarvaken. Kikade på klockan och då var hon 04:45, hade inte heller då somnat. Upp på toa och ner för att lägga mig igen. Och sen upp strax efter 05 för att bege mig till jobbet. Känns lite segt att veta att man faktiskt jobbar hela dagen då.

Varför kan jag inte sova?? Visst, det spände lite i magen när jag la mig, men det är liksom inte det som stör mig. Det kliar i armar och ben, kan inte ligga still och hittar inget skönt sätt att ligga på. Får lägga mig illtidigt imorgon så vi orkar upp i tid.

Det blir ett tråkigt inlägg idag, men jag ska kila ner och vila lite innan rasten är slut. Älskling övningskör lastbil till Göteborg idag, men hoppas han är hemma när jag kommer hem sen. Vi är bjudna på mat till mamma och pappa, och det är nog det enda jag orkar med innan jag lägger mig.

Ha en fin söndag. Blir nog ingen snö i alla fall som det stod i vädret igår :)

1 kommentar:

  1. Där hade du allt fel, SNÖ SNÖ SNÖ! Men imorn blir det SOOOOL :))
    Tråkigt att höra om dina sömnproblem :/ Förstår att det är jobbigt!
    Kramis

    SvaraRadera