Sömnproblem

Det börjar bli jobbigt på nätterna nu. Har varit två kvällar jag inte har kunnat somna, och när jag väl somnat sover jag galet oroligt. Magen spänner och drar och buffar hela tiden, bubblar och har sig högljutt. Det spelar ingen roll riktigt hur man ligger, för det blir liksom aldrig bra. I natt vaknade Linus någon gång vid 3-tiden. Jag hade då somnat, men magen var igång som bara den. Han låg och lyssnade på bubblandet därinne. Jag la kuddar under magen, bakom mig, mellan knäna, men det blev fasiken aldrig bra. Men jag är ändå glad att jag bara behöver pinka en gång per natt (ta i trä!!).

Jag längtar tills på måndag. Åh, vad jag längtar. Linus är nervös. 07:30 ska vi vara inne, och går allt som det ska blir det mysfrulle på stan efteråt. Antar att vi får ta en sväng till åkeriet och visa bilderna för svärföräldrarna också :) Det känns skönt att vi ska på UL på måndag, då kanske den här jobbhelgen går lite snabbare, då jag har något kul att se fram emot. Funderar också på att ta ledigt nästa helg, jobbar hela lördagen annars. Vi får se, vi får se.

Idag är det våffeldagen, men vi firade den hemma redan igår. Jag var på utbildning i Götene och passade då på att springa upp på Järnia och införskaffa mig ett våffeljärn. Larsson, Linus och jag moffade, och gud så gott det är. Blir även lite våfflor här på jobbet ikväll :)

Igår fick jag mina nya fälgar. Har ännu inte sett dom, men enligt Linus är dom riktigt nice!

Är titanfärgade, och visst, halva Lidköping åker runt i såna, skavda och goa. Men splitt nya fälgar och däck är faktiskt lite kul att ha. Så jag tror ikke jag lackerar dom direkt, utan ska köra med Titan ett tag, kan vara snyggt tror jag.

Nu ska jag skicka hem Hanna lite tidigare eftersom hon ska ut ikväll. Och jag själv måste leta upp mat. Är precis vrålhungrig, men cafét hade stängt när min rast började.

Ha en toppenfredag! (jag är på rätt gott humör trots att jag jobbar, men det kanske beror på att jag äntligen SER!! Har mina nya linser i idag, så GÖTT!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar