Shopping och tatuering

Min favorit sitter och skissar upp en tatuering till mig. Jag har fått en bra idé för en gångs skull... Så hjälper Linus till lite med sina idéer, så nu har han skissat upp en finfin tatuering åt mig. Har dessutom varit nere en sväng hos Wångdahl på Spookyfish Tattoo och kikat med Linus som är mer utav en stammis där nere...

Har varit en riktigt bra dag idag. Jag pallrade mig upp redan 08.45 tack vare att Hanna skulle komma och plocka upp mig klockan 10. En sväng till Trollhättan var inplanerad för att göra ett besök på Junkyard. Det blev en hel del inhandlat. Sen gick vi lite på Överby samt avnjöt en grym tacobuffé. Eller ne, den var inte grym. Det fanns varken mjuka bröd eller hårda fodral till. Jag tog två stora portioner och insåg då att jag äter för två. Hanna åt en liten fjutig portion, och när hon reste sig då jag trodde att hon skulle hämta mer, gick hon och tog kaffe... :)

Jag köpte idag:

Trosor "Betty Scull 2-pack" - Navy

Ziphood "Horizon" - Bright White

Leggings "Kissy - Light Antique

Skor "Al 50" - White/Black/Red

Skorna är till Linus. Köpte även ett par likadana byxor som ovan, fast mörkblå, men de fanns inte kvar på hemsidan. Så nöjda och glada åkte vi hem och sen dess har jag varit precis slut!! :)

Ha en bra kväll.

3 kommentarer:

  1. Men byxera får du la inte på dig...... Tok!

    SvaraRadera
  2. heheh sant att du äter för två men jag brukar allt va en hejare på att äta lovar att nästa gång äter jag mer än dig :) kan medela att jag och va helt slut efter denna resa men den va helt klart värt de. Va har ni kommit på för bra ideer till tatueringen?? vart ska du ha den? (jag är en frågvis liten sak) :)

    SvaraRadera
  3. Jodå, det är inga problem. Tänker då inte gå runt i leggings varje dag under min grav. Haha!

    SvaraRadera