Sitter i bilen på väg till Ullared med världens finaste Linus. Leija ligger hemma och sover i väntan på att hennes farmor ska hämta henne så att hon kan leka med Busan under dagen :)

Första gången jag bloggar från telefonen, vi får se om det fungerar.

Det blev sent igår, om man tänker på att vi gick upp klockan 05 imorse. Larsson och Mann var hos oss. Jag hade massor av energi för en gångs skull, så jag tog tag i mitt projekt - att slipa ned och vitmåla en gammal skänk jag stal hos mamma och pappa när de renoverade. Jag blev helt färdig, nu ska jag bara hitta snygga, antika handtag att sätta på den.

Var faktiskt ute och sprang igår efter frukost. Det var galet jobbigt för skinkor och lår, men helt underbart ändå. Magen störde mig inte alls. Så det får jag fortsätta med. Konditionen har ju verkligen försvunnit helt :)
Efter detta var jag på stan med min Sara, hon har ju fyllt år, så jag bjöd henne på en urgod lunch på Henrys. Min älskade favorittoast med kyckling och mangorajadressing fick jag inte äta, det var brieost i den, och fan vad deppig jag blev.. Men vi åt grillad toast med champinjoner och vitlök istället. Massa gott <3

Ha en toppendag! Vi ska inhandla lite kul till trollet vi längtar efter. Kram!

2 kommentarer:

  1. Åååh vad mysigt! Jag vill med dit. Men kommer nog inte få med mig mannen dit =/
    Ha en underbar dag!
    Kram//R.

    SvaraRadera
  2. Fråga om brien är pastöriserad, då får du äta den :) T.ex den från Kolibri får du äta. Nu gjorde jag en del av din dag hoppas jag ;)

    SvaraRadera