Ledig söndag

God morgon.
Min blogg har ett sånt där ryck idag, så allt jag skriver blir fetstilt. Ligger i soffan med förbannad huvudvärk som välkomnade mig till denna söndag när jag vaknade. Låg även igår efter vårt Ullaredsbesök med detta, men det var värre. Idag kan jag i alla fall sitta upp.

Vi handlade lite bra att ha-saker igår i alla fall, bilder kommer senare (har hittat laddaren till kameran, finally). Ska även ta lite bilder på lägenheten och eventuellt lägga ut en annons på Blocket för att kolla om det finns något intresse. Såg på Hemnet igår att det låg en likadan ute som våran, fast där ingenting var gjort. Och den ville dom ha 310 lax för?? Dom måste ha skrivit fel...

När jag hade sovit bort lite huvudvärk igår åkte vi till mamma och pappa där det bjöds på helspäckad (eller var det helstekt, späckad) kyckling med rotfruktsgratäng och annat gott. Sen drog vi vidare till syrran för att kika på Melodifestivalen och chokladfondu (stavning på det? Orkar inte googla nu..) För en gångs skulle tyckte jag det var flera bra låtar, bl.a. Swingfly, The Playtones och han Daniel Karlsson (The Monikers??), men vinnarlåten kan jag bara inte med. Trodde verkligen inte han skulle vinna. Men det är väl alla småfjortisar som tycker att han är snygg och inte brydde sig så mycket om hur det lät eller nåt...

Jaja, ska iväg till Skara och handla lite nu. Ska även upp till Råda och kolla efter sand till Godzilla och förbi Hangelösa för att kolla ett hus. Ha en najs söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar