Kom igen Liina, kom igen!

Lördag imorgon. Jag har fixat ledigt. Hade tänkt packa picknickfix, goda smörgåsar, varm choklad och annat gott för att åka iväg någonstans i vårsolen. Får nog tänka om nu. Jag ska inte klaga på snön, absolut inte. Men jag kände att jag behövde vår. Som alla andra. Tror inte att många vill ha kvar vintern längre...

Imorgon ska i alla fall bli en bra dag. Ska komma ur detta under dagen, vakna som en ny Lina imorgon. Jag ska göra allt jag kan för att detta ska bli perfekt. Dock hinner så mycket passera i huvudet när jag sitter hemma ensam. Linus är inte hemma förrän efter 22, och innan det finns risken att man sjunkit ner i skiten. Så om någon inte har något speciellt för sig ikväll efter 20-tiden, hör av er. Vill ha leenden och skratt i min närhet nu <3

Jag tror att jag växer lite nu. Vägde mig igår och vågen visade inte ett kilo mer, men nästan. Det spänner lite i sidorna ibland, men många stunder känner jag ingenting heller. Längtar som en galen till ultraljudet nästa måndag. Kommer kännas som en stooor lättnad efter det. Och det ska bli underbart att få se Linus min när han ser vår bebis. Får nog be sköterskan ta ett kort på honom :)

Idag blev det ingen powerwalk på rasten som jag hade tänkt. Kändes inte sådär lockande att stövla ut i snön med uggs och tjock jacka. Får bli en joggingrunda imorgon, då måste väl ändå snön smält bort?!

Ha en superfin fredag, och njut för fan av helgen, ni som är lediga. Ni fattar inte hur bra ni har det.

4 kommentarer:

  1. Puuuuuss! Jag ska sluta vara bitter o sönderstressad dom få timmarna vi har ihop ikväll ;0)
    Jag ska t.o.m försöka skratta åt det här lusthuset!
    <3 <3

    SvaraRadera
  2. :) Jag o mor ska till hornborgarsjön på picknick imorn, ska absolut njuta! du med så mycket du kan <3

    SvaraRadera
  3. Njuter varje gång =) Vi får ses snart igen sötis =)

    SvaraRadera