Lördag

Idag är en riktig, jävla skitdag. Jag hatar denna dagen och vill helst bara lägga mig i ett mörkt rum och sätta en pil eller något genom huvudet.

Jag jobbar. Det är lördag. Jag hatar att jobba helger. Det är strålande solsken och jag är otränad like hell, men ork att röra på sig finns fan inte. Jag mår illa av att inte röra på mig, hatar att känna fläsket bara växa till sig, uuuäh. 

Precis allt har gått emot mig på jobbet. Har matturen och skulle göra nåt så otäckt som STRÖMMING. Helt sjukt att jag inte kräktes när jag grejade med det alltså. Första och sista gången jag lagade detta, beniga, snuskiga, feniga helvete. Läste dessutom fel i receptet, så dom var inne i ugnen dubbla tiden. Därför kunde typ två av tio boende äta skiten medan dom andra fick äta mos. Det borde förbjudas, behöva laga mat man aldrig ens sett färdig liksom, hur lätt är det att veta hur man ska göra? Fenorna skulle tydligen klippas av, men no way att jag skulle göra det, så dom fick glatt ätas upp.

Nej. Nu ska jag ut. Jag bara ska ut. Så får vi väl se om jag kommer tillbaka, eller om jag går dit solen aldrig lyser. (Typ Skara, Vättlösa, Hällekis, Holmestad eller så...)

Nu har jag gnällt färdigt.

Grattis, Sara (Zäggie) Zachrisson på födelsedagen! <3

2 kommentarer:

  1. Vafaan....släng till dom en kebabrulle!

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt :) min dag va ingen höjdare heller :/

    SvaraRadera